شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم استارت رسمی المپیک پاریس ۲۰۲۴ از فردا (جمعه ۵ مردادماه ۱۴۰۳) رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید تاریخ و ساعت بازی تیم‌های فوتسال فرش آرا و سن ایچ (جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳) | نبرد هم‌پله‌ها اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! علیرضا رضایی: از اعتبار کشتی خراسان دفاع می‌کنیم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

تخریب ریگی بعد از اولین اشتباه تاثیر گذار| هافبک استقلال زیر تیغ

  • کد خبر: ۶۴۹۶۹
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
تخریب ریگی بعد از اولین اشتباه تاثیر گذار| هافبک استقلال زیر تیغ
مسعود ریگی که همواره نمایش تحسین برانگیزی در استقلال داشته به دلیل تنها اشتباهش در بازی با الدحیل قطر به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شکست استقلال مقابل الدوحیل با هجمه‌هایی علیه مسعود ریگی همراه بود. هافبک میانی استقلال که در صحنه به ثمر رسیدن گل دوم الریان مقصر بود به واسطه تنها اشتباهش درآن بازی به شدت از سوی برخی جریان‌ها تحت فشار قرار گرفته است. این اقدام درشرایطی انجام شده که ریگی بدون شک یکی از بهترین‌های استقلال در ماه‌های اخیر بوده و مشخص نیست که چرا برخی می‌خواهند فضا را برای پیشرفت این بازیکن در استقلال تنگ‌تر کنند.

حتی بهتاش فریبا، یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال نیز پیرامون این ماجرا اظهار نظر کرده و چنین گفته است: «مدافعان وسط ما یکدیگر را خوب پوشش ندادند، اما مسأله‌ای که وجود داشت این بود که بار‌ها و بار‌ها در خط هافبک بازیکنان الدحیل با مسعود ریگی ۳ بر یک می‌شدند و طبیعتا آن‌ها در نبرد‌های این چنینی موفق بودند. نباید همه اشتباهات را گردن ریگی انداخت، مثلا روی گل چهارم فاصله‌ای بین مرادمند و مهاجم حریف زیاد بود و به همین دلیل او فرصت کرد بچرخد و ضربه بزند.»

به نظر می‌رسد برخی با هدف از کار انداختن بازیکنان موثر استقلال در تلاشند برای این تیم مشکل آفرینی کنند و آرامش را از این تیم بگیرند. به واقع اگر قرار بر نقد باشد دیگر بازیکنان به خصوص مدافعان میانی و حتی رشید مظاهری نیز در بازی با الدوحیل نمایش خوبی نداشتند و مستحق انتقادند، اما مسئله‌ای که نباید فراموش کرد این است که استقلال هنوز شانس صعود دارد وحتی می‌تواند با پیروزی مقابل الدوحیل به عنوان تیم اول از گروه بالا برود و نباید درچنین شرایطی نباید عرصه را برای این تیم تنگ کرد و با نقد‌هایی که چندان هم عادلانه نیست برخی بازیکنان را از درجه روحی و روانی تخریب کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->